KLACHTENREGELING
MBM Accountancy hecht veel waarde aan tevreden klanten en we werken er daarom hard aan om de
kwaliteit van onze dienstverlening op een hoog niveau te houden. Echter waar gewerkt wordt, kunnen
fouten worden gemaakt en kunnen misverstanden ontstaan. Het doel van onze klachtenregeling is dan
ook om klachten van klanten naar ieders tevredenheid op te lossen. U kunt ons daarvoor altijd bellen of
een e-mail sturen naar info@mbm-accountancy.nl. Uw reactie nemen wij zeer serieus en samen
kunnen wij dan proberen om tot een oplossing te komen.
Wat meldt u bij het indienen van een klacht?
De onderstaande met hoofdletter geschreven definities hebben in het kader van deze algemene voorwaarden de vWij vragen u, indien van toepassing, de volgende gegevens te vermelden:
uw eigen naam, bedrijfsnaam, naam en adres, uw (mobiele) telefoonnummer en/of uwemailadres;
een duidelijke omschrijving van de klacht;
de naam van de betrokken medewerker (indien van toepassing);
de reden waarom u de klacht indient;
omstandigheden en/of aanleiding voor de klach
Wij behandelen uw klacht op de onderstaande wijze:
Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht zullen wij schriftelijk de ontvangst van uw klacht
bevestigen. Onze doelstelling is om uw klacht in ieder geval binnen drie weken af te handelen. Mocht dit
uitlopen, dan wordt u over de reden daarvan geïnformeerd. U ontvangt na afronding een schriftelijke
bevestiging over de afhandeling van de klacht en de maatregelen die zijn genomen