Altijd inzicht in uw cijfers!

Altijd inzicht in uw cijfers!

KLACHTENREGELING

MBM Accountancy hecht veel waarde aan tevreden klanten en we werken er daarom hard aan om de

kwaliteit van onze dienstverlening op een hoog niveau te houden. Echter waar gewerkt wordt, kunnen

fouten worden gemaakt en kunnen misverstanden ontstaan. Het doel van onze klachtenregeling is dan

ook om klachten van klanten naar ieders tevredenheid op te lossen. U kunt ons daarvoor altijd bellen of

een e-mail sturen naar info@mbm-accountancy.nl. Uw reactie nemen wij zeer serieus en samen

kunnen wij dan proberen om tot een oplossing te komen.

Wat meldt u bij het indienen van een klacht?

De onderstaande met hoofdletter geschreven definities hebben in het kader van deze algemene voorwaarden de vWij vragen u, indien van toepassing, de volgende gegevens te vermelden:

  • uw eigen naam, bedrijfsnaam, naam en adres, uw (mobiele) telefoonnummer en/of uwemailadres;

  • een duidelijke omschrijving van de klacht;

  • de naam van de betrokken medewerker (indien van toepassing);

  • de reden waarom u de klacht indient;

  • omstandigheden en/of aanleiding voor de klach

Wij behandelen uw klacht op de onderstaande wijze:

Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht zullen wij schriftelijk de ontvangst van uw klacht

bevestigen. Onze doelstelling is om uw klacht in ieder geval binnen drie weken af te handelen. Mocht dit

uitlopen, dan wordt u over de reden daarvan geïnformeerd. U ontvangt na afronding een schriftelijke

bevestiging over de afhandeling van de klacht en de maatregelen die zijn genomen

Tot slot

Indien u een klacht heeft en ons dat laat weten, waarderen wij dat zeer. U geeft ons hiermee immers
een tweede kans. U kunt ervan verzekerd zijn dat wij alle gegronde klachten meenemen in de evaluatie
van onze organisatie en ons uiterste beste doen om herhaling van het betreffende probleem te
voorkomen.
Wij hopen op een goede verdere relatie en samenwerking.
De directie van MBM Accountancy.